שליח עד הבית ב-30 ₪ בלבד בקנייה מ-100 ₪ | משלוחים חינם ברכישה מ- 200 ₪

ספא מפנק לחורף מבלי לצאת מהבית

אנחנו נמצאים במצב מלחמה, תקופה שבה אין חשק לצאת, לבלות או לעשות משהו בכלל והתקופה הזו גורמת לנו לשכוח מעצמנו ולהזניח את הגוף שלנו שגם הוא זקוק לחיבוק. אז דווקא עכשיו, בחורף, שבחוץ אוויר קר ויבש העלול לגרום ליובש, לתחושה לא נעימה ולעור סדוק. אנחנו מציעים לך לבוא לבד, עם חברה, או בן זוג לטיפול ספא חורפי מבלי לצאת מהבית. לנו יש את כל מה שאת צריכה לפינוק אמיתי.

אז איך מתחילים?

התחילי עם תחליב הרחצה שלנו למקלחת מפנקת וריחנית. תחליבי רחצה להבדיל מסבון הם עדינים יותר ומועשרים ברכיבים מגבירי לחות. הם תורמים להזנה עמוקה ומרוכזת של עור הגוף, מעניקים מגע קטיפתי לעור ומותירים אותו נעים למגע ומבושם לאורך זמן.

לאחר הרחצה מרחי את אחת מחמאות הגוף שלנו. חמאת הגוף נספגת בעדינות ובקלות, אינה משאירה תחושת שמנוניות ונשארת פעילה במשך כל שעות היום. מזינה את העור ומעניקה לו ברק ומראה בריא. עשירה בחמאת "שיאה" המכילה חומצות שומניות התורמות לתהליך חידוש והחייאת עור יבש ובטיפול בקמטים.

להעשרת עורך בלחות תוכלי למרוח את שמן ההזנה לפנים שלנו מתמצית התמר ולחות לשפתיים ליובש. ולסיום והשלמת טיפול הספא תוכלי לרסס את תרסיס הכרית והמצעים שלנו המועשר בקמומיל ושמן לוונדר

להירגע ולישון בשלווה. מאחלים לך טיפול מהנה וימים שקטים.

לרכישת המוצרים לטיפול לגוף את מוזמנת להכנס לאתר שלנו: https://s-schwartz.co.il/