שליח עד הבית ב-30 ₪ בלבד בקנייה מ-100 ₪ | משלוחים חינם ברכישה מ- 200 ₪

4 טיפים למיתוג ומכירת המותג שלכם

היום הצרכנים מאוד נבונים ויודעים להבחין בקלות בין מוצרים בייצור המוני לבי מוצרי פרייבט לייבל באיכות גבוהה. מוצרי המותג הפרטי צריכים להיות מותאמים לדרישות השוק, חדשניים ולענות על דרישות הקהל והצרכים שלו. אפשר להשיג את זה באמצעות פורמולות ייחודיות, תוספים מבוקשים, עיצוב גרפי מותאם, אריזות חכמות או התמקדות בערוצי הפצה שונים לקהלים שונים.

איך תוכלו למתג ולמכור את המותג הפרטי שלכם? אספנו 4 טיפים בנושא:
1. צור נוסחה בהתאם למגמות הצרכנים
אם אתה רוצה ליצור מוצר מותאם אישית העונה על הצרכים של הלקוחות שלך, אתה צריך לדעת באילו מרכיבים הם מעוניינים. נכון להיום, הצרכנים קונים יותר מוצרים “נקיים” עם מרכיבים טבעיים ואורגניים. יצירת נוסחה המשתמשת במרכיבים אלה תעזור לך לבסס מותג שאכפת לו מהצרכנים. חשוב להתעדכן בטרנדים האלה כדי שנוכל לייעל את הנוסחה שלך עם המרכיבים החדשניים והעדכניים ביותר.
על ידי אספקת מוצר המכיל מרכיבים שפונים ללקוחות שלך, אתה מראה להם שאתה מקשיב לצרכים שלהם ודואג למה שהם מחפשים. זה יבנה נאמנות למותג, ויגרום ללקוחות שלך לחזור.
2. עיצוב שמושך את הלקוחות שלך
עיצוב אריזות הוא מרכיב מכריע במיתוג מוצרי המותג הפרטי שלך. במקום ליצור אריזה גנרית, שקול מי הם הלקוחות שלך ומה הם רוצים. אתה צריך ליצור מוצרים שלא רק משקפים את טעמי הצרכנים שמתפתחים כל הזמן, אלא גם כאלה שיהיו בלתי נשכחים. בין אם אתה מוכר בחנות או דרך האינטרנט או דרך מקומות כמו אמזון, אתה רוצה שהמוצרים שלך יבלטו.
קבלת מושג מציאותי על איך המוצר שלך ייראה לפני שתתחיל למכור אותו הוא חיוני להצלחה. זו הסיבה שאתה צריך לחפש יצרן מותג פרטי שלא רק בעל ידע נרחב על שוק היעד שלך, אלא גם כזה שמספק דוגמאות אריזה כחלק מהתהליך הסטנדרטי שלו.
3. בצע מיטוב לנוכחות המקוונת שלך
גם אם אתה מעצב את האריזה היפה ביותר, ולמוצר שלך יש את הנוסחה המושלמת כדי לענות על צורכי הצרכנים, אתה עדיין צריך לוודא שהצרכנים יודעים עליך ויכולים למצוא אותך באינטרנט. כדי לעשות זאת, עליך להשתמש בשיווק דיגיטלי ובמדיה חברתית כדי למשוך לקוחות פוטנציאליים. אל תחסוך בכתיבת תוכן, עיצוב גרפי, הצגת המוצר בוידאו והדגשות על יתרונות המוצר. כל אלה יעזרו לך לקבל יותר נוכחות ברשת ויותר מכירות.

4. בחר את השותף הנכון
הרבה יותר קל למתג ולמכור את מוצרי המותג הפרטי שלך אם אתה עובד עם יצרן שיש לו ניסיון בשוק שלך. יצרן צריך לתמוך בך לאורך כל התהליך. יצרן המותג הפרטי הנכון אמור להיות מסוגל: לעזור לך ליצור נוסחה שתפנה ללקוחות האידיאליים שלך, לספק דוגמאות למוצר, תווית ואריזה ולעזור לך בתאמה אישית של תהליכי ייצור ועיצוב בהתאם לצרכים הייחודיים של העסק שלך
רוצה ללמוד עוד ולהתייעץ לגבי המותג הפרטי שלכם?
קבעו פגישת ייעוץ עם אחד המומחים של שוורץ קוסמטיקה. אנו נדריך אותך בתהליך, נייעץ ונעזור לכם לקבל החלטות. דברו איתנו כדי ללמוד כיצד תוכלו להרחיב את הפעילות העסקית שלכם ולהרוויח מניסיון של למעלה מ-50 שנה.